You are viewing [info]olexander's journal

Previous Entry | Next Entry

Похід на Avatar

  • Dec. 21st, 2009 at 9:20 PM
Я в метро
Чисто випадково дізналися що Аватар вже в кінотеатрах ми вирішили теж на нього сходити. З тими хто пише "толькотріде" і "тольконабольшомекранєдадада" в принципі погоджуюся (: 3Д там і справді зроблено добре, варто саме таку версію глянути.

Але треба сказати що і фільм сам по собі непоганий, навіть не враховуючи 3Д-ефект.

Спочатку ми, наївні чукчі, вирішили що поїдемо купимо квитки прямо перед сеансом...Ага, щазззз! Коли ми під'їхали до кінотеатру перший раз то в касу стояла черга здавати квитки "бо в залі вже нема місць". Треба сказати що квитки тут продають без місць, тобто сідай де хочеш чи де знайдеш місце. Оскільки, як правило, в залі сидить не більше десятка людей то це не є проблемою. Але не з Аватаром.

Коротше ми вирішили купити квитки "на завтра" і під'їхати раніше щоб зайняти кращі місця. Отже за пів-години до початку сеансу ми перед кінотеатром, на вулиці дощ і... черга. Довжелезна черга людей з квитками у руках що стоїть терпляче під дощем. А потім ще стоїть у залі. Отже стоїмо... Дочекалися, зайшли, взяли окуляри. Місць вільних кілька лише на перших двох рядах, а за нами ще натовп людей.

Поки ми просувалися у черзі і всідалися реклама майже вся закінчилася

До речі - Алісу та четвертого Шрека тількивтриде будемо дивитися! (;

Ну про сам фільм писати сенсу нема. Хто ще не подивився - раджу. Думаю у кіно це щось не менш значне за Термінатор-2 і мабуть значніше за Матрицю. Після цього фільму комп'ютерна графіка кінематографічної якості стане буденністю в розважальному кіно. Тут не просто спецефекти режисера-гігантомана а-ля 2012, тут реальне життя - люди, тварини, рослини, включно до найменшої порошинки та травинки. Дуже ретельно все зроблено. Ні, ну звісно якщо звертати увагу то видно що у синьомордих чужопланетян шкіра обличчя ідеальна, особливо у порівнянні із зморщеною людською на близькиз планах. Але будуть кращі технології і потужніші комп'ютери, і мабуть більші бюджети. Так що передбачаємо радісно нову еру кінематографічної фантастики та комп'терної графіки.

Але фільм хороший не лише картинкою та 3Д. Це ще і непогана фантастика і як фільм він непоганий сам по собі.

Стосовно фантастики - можна порівняти з непоганою "пригодницькою" науково-фантастичною книгою. Якщо трошки замислитися то виникають питання. Нам не показали Всесвіту де відбуваються події - те що ми бачимо усього лише доволі невелика база з охороною, науковцями і інженерами. Що діється на Землі, що люди роблять у космосі, які технології існують, яка політика, які релігії - нічого цього ми не знаємо. Такий собі набір сценок з життя віддалено шахтарського містечка.

Далі. Уявіть собі фільм де американці натренували шпигуна який би виглядава і вів себе як іранець (не суттєво - Ірак/Іран/іншийи Шашликістан). А потім цей ВНІЗАПНО стає розумним і чутливим і шпигун каже - іранці такі природні, вони такі близькі до природи, вони відчувають життя, а ви, ви будуєте великі бездуховні смердючі машини, свердлите землю щоб качати нафту, носите одяг, користуєтеся досягненнями медицини і туалетним папером. Одним словом ви погані! І тут головний герой вчить іракців як вбивати американців, підриває кілька гелікоптерів, зпалює кілька танків з танкістами і вбиває генерала... Опа, вже не такий наш герой і герой, і не такий він вже розумний. А ще згадате пілота (вірніше пілотку) що зі словами "а ну його нафіг" звалила з місця бойових дій. Капєц, невже автори розраховували що у когось до цих ренегатів будуть симпатії? Шкода землян які через дебільні вибрики солдафона не отримають той цінний мінерал, не матимуть більше робочих місць і можливо нових технологій.

Та і чесно кажучи дикуни могли б не видєлувацця і переселитися в інше місце. Друга справа що "армія" добувної компанії (навряд чи то була регулярна армія) напевне не мала права проводити якісь бойові дії і таке інше. Але треба зазначити що усі ці питання легко дозволять зняти продовження.

Робимо ставки - що буде далі? (: Моя версія - Земля присилає слідчих і може ще регулрну армію щоб розібратися "шо за дєла?", ліцензію на розробку родовищ отримує інша компанія, але блакитні вже навчилися стріляти із земних пукалок (може і самі почали їх робити) і не хочуть віддавати задарма те що можна вигідно продати. На носі війна.

У третій частині дії переносяться у космос і на інші планети. (:

Comments

( 56 comments — Leave a comment )
[info]andreysimakov wrote:
Dec. 22nd, 2009 06:23 am (UTC)
Что и говорить. Дикие обычаи :))). В Киеве и то, гарантированно попадаешь на свое место, за которое заплатил, плюс еще есть дифференциация в ценах на билеты. Хотя если зал не полный и более дорогие места свободны, то я еще не видел, чтобы кого-то выпинали из зала ногами за то, что тот сел не на свое место.

А что до героев этой мультяшки, то может когда посмотрю и проникнусь. А пока первая мысль при виде афиши и трейлера этого дела была такой: как поднадоели уже эти высосанные из пальца пластмассовые образы. Как продукты с кучей Е на прилавках магазинов - скоро вообще натуральную еду не найдешь. Так и тут. Хорошо, что они уходят в небытие после очередного просмотра.
[info]olexander wrote:
Dec. 22nd, 2009 05:24 pm (UTC)
Це хороший фільм, правда.
[info]0lg3rd wrote:
Dec. 22nd, 2009 07:30 am (UTC)
плюсадин за дикие обычаи)

и походу я один остался который не посмотрел этот фильм...

Кто подскажет, в Киеве 3Д кинотеатр кроме IMAX'a на Петровке еще есть где-то?
[info]evil_frees wrote:
Dec. 22nd, 2009 07:31 am (UTC)
Кинопалац возле Майдана
[info]0lg3rd wrote:
Dec. 22nd, 2009 07:38 am (UTC)
ого, не знал что там кинотеатр есть...
(no subject) - [info]andreysimakov - Dec. 22nd, 2009 10:10 am (UTC) - Expand
(no subject) - [info]evil_frees - Dec. 22nd, 2009 10:39 am (UTC) - Expand
(no subject) - [info]0lg3rd - Dec. 23rd, 2009 10:53 am (UTC) - Expand
[info]creo2 wrote:
Dec. 23rd, 2009 03:53 pm (UTC)
Ты не один! Я тоже только на этих выходных собираюсь:))
[info]evil_frees wrote:
Dec. 22nd, 2009 07:30 am (UTC)
Це ти постібався, еге?

>Земля присилає слідчих і може ще регулрну армію щоб розібратися "шо за дєла?"
Шоб знайти лабораторії з хімічною зброєю... :-D Тим часом "миротворча армія" починає "боротьбу з террористами"...
[info]olexander wrote:
Dec. 22nd, 2009 05:30 pm (UTC)
Думаю з будь-якої точки зору швидкий (і болісний) розвиток цивілізації блакитних мавп все ж таки піде їм на користь. Головне їх не питати (:

Чесно кажучи Земля в такій ситуації малаб моральне право випалити напалмом пів-континенту. Типо так - ми були неправі коли почали вас бомбити, і ми обов'язково покараємо винних, дадада, але ви, коли почали стріляти у людей були ващєващє неправі. І видайте нам зрадників, ми їх посудимо трошки, а потім стратимо.
[info]kkud wrote:
Dec. 22nd, 2009 08:02 am (UTC)
плюсадин за дикі звичаї:) можна спробувати продати ідею кінотеатрам ставити місця на білетах - це ж буде конкурентна перевага!
[info]olexander wrote:
Dec. 22nd, 2009 05:31 pm (UTC)
Так аншлаги трапляються добре якщо раз на кілька років. Без місць на білетах (і спеціальних процедур з їх обліку та підтримки) імхо все ж таки дешевше.
[info]kkud wrote:
Dec. 23rd, 2009 08:22 am (UTC)
о так, процедури з обліку й підтримки дуже затратні - це ж дівчинці-продавцю треба стилусом тикнути на моніторі по обраному клієнтом місцю:)) Мдя, Не очікував, що американці зовсім не цінять свій час...
(no subject) - [info]olexander - Dec. 23rd, 2009 05:15 pm (UTC) - Expand
(no subject) - [info]kkud - Dec. 23rd, 2009 08:05 pm (UTC) - Expand
(no subject) - [info]oeaooaa - Dec. 24th, 2009 03:12 am (UTC) - Expand
(no subject) - [info]kkud - Dec. 24th, 2009 07:59 am (UTC) - Expand
(no subject) - [info]oeaooaa - Dec. 24th, 2009 08:02 am (UTC) - Expand
(no subject) - [info]olexander - Dec. 24th, 2009 08:16 pm (UTC) - Expand
(no subject) - [info]olexander - Dec. 24th, 2009 08:15 pm (UTC) - Expand
(no subject) - [info]kkud - Dec. 25th, 2009 08:49 am (UTC) - Expand
(no subject) - [info]olexander - Dec. 25th, 2009 08:56 pm (UTC) - Expand
[info]svjatpro wrote:
Dec. 22nd, 2009 10:44 am (UTC)
> Далі. Уявіть собі фільм де американці натренували шпигуна який би виглядава і вів себе як іранець (не суттєво - Ірак/Іран/іншийи Шашликістан).
> Шкода землян які через дебільні вибрики солдафона не отримають той цінний мінерал, не матимуть більше робочих місць і можливо нових технологій.

здається, американські новини настількі ж шкідливо дивитися як і російскі.

а якщо шашликістан - це невелике племя, яке взагалі не знає про існування "великоко світу" і землян,
яке не тренує смертників, не підриває торгівельних центрів,
але яким не пощастило жити на якихось родовищах якогось ср...го мінералу?
[info]olexander wrote:
Dec. 22nd, 2009 05:23 pm (UTC)
Мова не про те. В фільмі спеціально все спростили. Але земляни не були загарбниками. Вони ж намагалися відкрити школи, вести якісь переговори. Ясно що для екшену це не підходить, тому зробили простіше - ось погані, ось хороші.
[info]svjatpro wrote:
Dec. 22nd, 2009 05:40 pm (UTC)
ок, я спочатку подивлюсь, а потім все одно з усім не погоджусь (:
(no subject) - [info]olexander - Dec. 22nd, 2009 06:13 pm (UTC) - Expand
[info]evil_frees wrote:
Dec. 22nd, 2009 07:27 pm (UTC)
Нє нє нє! Канєшна нє загарбники! Вони у Іраку тоже школи хотіли відкрити! И і в історичніх районах Києва ніхто історичні пам`ятки зносити не хотів - всьго лише центр розваг і паркінг підземний...
Це я про те, що коли мова йде про гроші, а саме про великі гроші, то отаким корпораціям їм класти і на культуру і на заборони і на все навколо. Це таке собі бидло але нового рівня. Такі собі гопи набагато більшого масштабу. У прикладі з Аватаром - планетарного масштабу...
(no subject) - [info]olexander - Dec. 22nd, 2009 10:46 pm (UTC) - Expand
(no subject) - [info]evil_frees - Dec. 23rd, 2009 10:39 am (UTC) - Expand
(no subject) - [info]olexander - Dec. 23rd, 2009 05:17 pm (UTC) - Expand
(no subject) - [info]evil_frees - Dec. 23rd, 2009 06:25 pm (UTC) - Expand
(no subject) - [info]olexander - Dec. 23rd, 2009 07:14 pm (UTC) - Expand
(no subject) - [info]svjatpro - Dec. 24th, 2009 07:57 am (UTC) - Expand
(no subject) - [info]olexander - Dec. 23rd, 2009 02:00 am (UTC) - Expand
(no subject) - [info]evil_frees - Dec. 23rd, 2009 06:34 am (UTC) - Expand
(no subject) - [info]olexander - Dec. 23rd, 2009 05:07 pm (UTC) - Expand
(no subject) - [info]evil_frees - Dec. 23rd, 2009 06:35 pm (UTC) - Expand
(no subject) - [info]olexander - Dec. 23rd, 2009 05:13 pm (UTC) - Expand
(no subject) - [info]evil_frees - Dec. 23rd, 2009 06:44 am (UTC) - Expand
(no subject) - [info]olexander - Dec. 23rd, 2009 05:11 pm (UTC) - Expand
(no subject) - [info]evil_frees - Dec. 23rd, 2009 06:31 pm (UTC) - Expand
(no subject) - [info]olexander - Dec. 23rd, 2009 07:19 pm (UTC) - Expand
(no subject) - [info]evil_frees - Dec. 23rd, 2009 06:38 pm (UTC) - Expand
(no subject) - [info]olexander - Dec. 23rd, 2009 07:25 pm (UTC) - Expand
(no subject) - [info]svjatpro - Jan. 5th, 2010 11:07 am (UTC) - Expand
(no subject) - [info]olexander - Jan. 5th, 2010 05:57 pm (UTC) - Expand
[info]mamonteshka wrote:
Dec. 22nd, 2009 11:53 am (UTC)
Ещё один сценарий от [info]slavapankratov"Отпускать побежденных, конечно, великодушно, но я бы на месте побежденных вернулся через месяц и спокойно, издалека, возможно, даже с орбиты, отутюжил аборигенов ковровым методом или выжег чисто-чисто поверхность планеты. То что нужно людям оно внутри и не пострадает, так нафига лезть нарожон под луки и копья местных жителей, которых хлебом не корми, только дай возможность объединиться под знаменами нового мессии против общего врага. Цена вопроса там такая, что становится просто смешно при первом упоминании про попытки договориться. Раскатать планету и «выгрести диггером», как сказал в «Конкурентах» Лукьяненко."
[info]olexander wrote:
Dec. 22nd, 2009 05:25 pm (UTC)
Якби то була армія Землі то може так би і сталося, але я так зрозумів що то була лише одна мінералодобувна компанія.
[info]anahorny wrote:
Dec. 22nd, 2009 05:53 pm (UTC)
у Львові зараз теж Аватар в Кінопалаці в 3д показують, квитки по 40 грн, треба буде якось сходити, протестити нові технології, а то щось відстав від цивілізації, навіть телевізора не маю :)
(Deleted comment)
[info]olexander wrote:
Dec. 22nd, 2009 06:14 pm (UTC)
Картинки не видно
[info]evil_frees wrote:
Dec. 22nd, 2009 07:21 pm (UTC)
Наш ответ аватару :)
[info]olexander wrote:
Dec. 22nd, 2009 10:48 pm (UTC)
Re: Наш ответ аватару :)
Гм, в пласкому варіанті уся комп'ютерна графіка такою мультяшною виглядає ):
[info]evil_frees wrote:
Dec. 23rd, 2009 10:49 am (UTC)
Re: Наш ответ аватару :)
Я тоже с этого прикололся
[info]nix25m9_2 wrote:
Dec. 23rd, 2009 12:16 pm (UTC)
Було би прикольно якби коли регулярна армія землян прилетіла випалювати Пандору напалмом їх би на орбіті чекала ще більш розвинута цивілізація, для якої Пандора є заповідником "галактичного" рівня. :)

[info]olexander wrote:
Dec. 23rd, 2009 05:06 pm (UTC)
Так, простору для спецефектів у майбутніх частинах повно (:
( 56 comments — Leave a comment )

Profile

Головомотиляка
[info]olexander
olexander

Latest Month

July 2011
S M T W T F S
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Я в Інтернеті

Світлини

Tags

banners

Всього Blog Counter by Branica відвідувань



Пишу українською


Locations of visitors to this page



Powered by LiveJournal.com
Designed by Lilia Ahner